Basic Fit
Jaarverslag
Zij verandert de wijze waarop mensen fit worden en blijven. Met meer dan 533 clubs en 1,65 miljoen leden is Basic-Fit de grootste fitness keten in Europa.
Sinds 2017 kiest Basic-Fit voor de inzet van Mattmo als creatief partner en producent voor haar jaarverslagen. Conform de huisstijl van Basic-Fit wordt haar missie ‘make fitness available to everyone in Europe’ uit de doeken wordt gedaan. Met heldere tabellen, grafieken en infographics.
Voor de productie van haar jaarverslagen maakt Basic-Fit gebruik van ART, de publicatietool die Mattmo in huis heeft ontwikkeld.
Deze ‘upgrade’ werd gerealiseerd door meer aandacht voor attractiviteit en leesbaarheid van het verslag met:
Diverse infographics voor o.a. het waardecreatiemodel, impact en sustainability. Beter leesbare tabellen, Een upgrade van de typografie met ruimte voor ‘short copy’. Katernen voor storytelling. Het verslag van Basic-Fit is geproduceerd met de Advanced Reporting Tool van Mattmo Creative. Hierdoor kunnen wijzigingen snel doorgevoerd en beoordeeld worden en ontstaat een consistent verslag.