Introductie

    Basic Fit

    Jaarverslag

    Basic-Fit is het ‘value-for-money’ fitness merk.

    Zij verandert de wijze waarop mensen fit worden en blijven. Met meer dan 533 clubs en 1,65 miljoen leden is Basic-Fit de grootste fitness keten in Europa.

    Sinds 2017 kiest Basic-Fit voor de inzet van Mattmo als creatief partner en producent voor haar jaarverslagen. Conform de huisstijl van Basic-Fit wordt haar missie  ‘make fitness available to everyone in Europe’ uit de doeken wordt gedaan. Met heldere tabellen, grafieken en infographics.

    Voor de productie van haar jaarverslagen maakt Basic-Fit gebruik van ART, de publicatietool die Mattmo in huis heeft ontwikkeld.

    Het hier op aansluitende ontwerp van Mattmo is een significante verbetering ten opzichte van 2016.

    Deze ‘upgrade’ werd gerealiseerd door meer aandacht voor attractiviteit en leesbaarheid van het verslag met:

    Diverse infographics voor o.a. het waardecreatiemodel, impact en sustainability. Beter leesbare tabellen, Een upgrade van de typografie met ruimte voor ‘short copy’. Katernen voor storytelling. Het verslag van Basic-Fit is geproduceerd met de Advanced Reporting Tool van Mattmo Creative. Hierdoor kunnen wijzigingen snel doorgevoerd en beoordeeld  worden en ontstaat een consistent verslag.

    Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2024
    free counter