Introductie

    Lindenhoff

    Visuele identiteit

    Sinds 1989

    Lindenhoff is een familiebedrijf dat de mooiste producten levert aan restaurateurs en consumenten.

    Lindenhoff houdt zich bezig met het representeren naar de eindgebruiker toe van een heel netwerk van gelijkgestemde medeboeren en producenten. Dat doet Lindenhoff bijvoorbeeld door mooie spullen te leveren aan binnenlandse tophoreca. Daarnaast krijgen consumenten op de Marché in Baambrugge de mogelijkheid de producten, de boerenomgeving en het ambacht van vakmensen te ervaren. En sinds kort maakt Lindenhoff authentieke voeding met de webwinkel voor heel Nederland bereikbaar. Daarnaast zijn ze constant bezig, door experimenteren en innoveren, om hun eigen producten te verbeteren. Het assortiment dat zij via de verschillende kanalen beschikbaar stellen is volledig samengesteld op het criterium smaak. Ieder product dat ze aanbieden is geselecteerd omdat het de best smakende in zijn soort is. Mattmo heeft de visuele identiteit neergezet en werkt reeds 10 jaar met Lindenhoff samen als communicatie en designburo. 

    De ambassadeur van authentieke smaak

  • Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2025
    free counter