Introductie

    Houthoff

    Verrijking huisstijl, brochurelijn en corporate magazine

    Nieuwe naam

    Het voormalige Houthoff Buruma gaat nu door het leven als Houthoff – met een nieuwe positionering en een nieuwe huisstijl.

    Voor het advocatenkantoor creëerden we een verrijking van de huisstijl. Dit komt tot uiting in de nieuw vormgegeven communicatiemiddelen, waaronder de brochurelijn en een nieuw alumni-icoon.

    Het jaarlijkse corporate magazine is prachtig voorbeeld van de opstap in de nieuwe positionering van Houthoff: de toekomstgerichtheid, kracht en eigenheid van het karaktervolle kantoor komen hierin volop tot uiting.

    Dit is de interactieve online versie van ons ontwerp. 

    Het corporate magazine, waarin onder andere hun betrokkenheid bij actuele maatschappelijke ontwikkelingen in beeld wordt gebracht, brengt de specialismen van het kantoor en hun alumninetwerk dichtbij. Het magazine wordt  ook onder binnen het Houthoff alumninetwerk verspreid.

  • Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2025
    free counter