Introductie

    Dura Vermeer

    Campagne "Hier is de toekomst"

    “Hier is de toekomst”

    Iedereen praat over de opgave waar ontwikkelend en bouwend Nederland voor staat: gasloos bouwen.

    Over Dura Vermeer

    Dura Vermeer staat in Nederland vooral bekend als bouwer en wil ook tonen hoe zij al jaren succesvol als vastgoedontwikkelaar opereert. Iedereen praat over de opgave waar ontwikkelend en bouwend Nederland voor staat: gasloos bouwen. In de vastgoedwereld wordt nog volop gezocht naar oplossingen. Dura Vermeer kan aantonen dat zij vier generaties duurzame woonwijken ontwikkelen en bouwen. En succesvol.

    Campagnestrategie: vanuit de beleving van de bewoners wordt aangetoond hoe nu al vele gezinnen gelukkig leven in de duurzame NoM-woningen van Dura Vermeer; grootschalig gasloos en duurzaam bouwen is nu al een feit.

    De opdracht

    Creëer een campagne gericht op gemeenten en het brede publiek, waarin aangetoond wordt dat Dura Vermeer dé partner is voor duurzaam ontwikkelen, bouwen en wonen. RijswijkBuiten (de duurzaamste wijk van Nederland), Tudorpark (Hoofddorp) en Nobelhorst (Almere) zijn de showcases in de campagne. Ontwikkel hiervoor ook een campagnestijl binnen de huisstijl, die de innovatieve kant van Dura Vermeer sterker naar voren brengt.

  • De impact

    Dura Vermeer toont hoe zij de ervaren partner zijn in duurzame vastgoed-ontwikkeling en ‑bouw om duurzame, gasloze grootschalige woonwijken te realiseren.

    De oplossing

    Campagnestrategie: vanuit de beleving van de bewoners wordt aangetoond hoe nu al vele gezinnen gelukkig leven in de duurzame NoM-woningen van Dura Vermeer; grootschalig gasloos en duurzaam ontwikkelen en bouwen is nu al een feit. Ook vanuit het perspectief van Dura Vermeers partners in duurzame vastgoedontwikkeling wordt het succes aangetoond. De campagne is breed uitgerold: in een campagnewebsite, met films, interviews, social media, een magazine en een roadmap gasloos bouwen voor gemeenten. Het magazine is ook een sales-instrument in het benaderen van gemeenten. Een van de hoogtepunten in de campagne is de vastgoedbeurs Provada met een in het oog springende stand en een rijke multimediale programmering.

    De impact

    Met de campagne Hier is de toekomst is Dura Vermeer erin geslaagd zich onderscheidend te positioneren als ontwikkelaar van duurzame woonwijken en de tools in handen te hebben om niet alleen als bouwer, maar als ontwikkelaar in gesprek te komen met gemeenten.

    De campagne is zo succesvol, dat het format is geïntegreerd in de basiscommunicatie van Dura Vermeer en continu wordt geüpdatet met nieuwe content over hun duurzame woonwijken, vanuit de bewoner en specialistische partners gezien. Hierbij maakt Dura Vermeer gebruik van de formats die Mattmo voor de campagnemiddelen heeft gemaakt.

    Bekijk hier de nog steeds actieve website www.hierisdetoekomst.nl en een aantal van de films die wij hebben geproduceerd:

    Film RijswijkBuiten: https://www.hierisdetoekomst.nl/rijswijkbuiten-de-meest-duurzame-wijk-van-nederland

    Film Nobelhorst: https://www.hierisdetoekomst.nl/nobelhorst

    Film Tudorpark: https://www.hierisdetoekomst.nl/tudorpark

     

     

  • Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2024
    free counter