Introductie

    Creative Company Conference

    Visuele identiteit

    Business en creativiteit samengebracht

    Sprekers waren Bill Moggridge (IDEO), Ivy Ross (Disney), Jan Tichelaar, John Howkins, Stanley Hainsworth (Starbucks, Nike, Lego).

    Mattmo sponsort de Creative Company Conference in Amsterdam. Voor deze internationale conferentie over de Creatieve Economie creëerde Mattmo de identiteit, de communicatiecampagne, het event design en de audiovisuele presentatie. De conferentie gaat over de right en de left brain. Business kan creatiever en creativiteit kan gestructureerd worden. De Creative Company Conference is de eerste internationale conferentie die enerzijds business en creativiteit samenbrengt in een gebied, anderzijds het DNA van creatieve bedrijven deconstrueert om hun hoge toegevoegde waarde businessmodellen te doorgronden en daarbij ook de goeroes presenteert die dit spel van waarde, innovatie en creativiteit in business spelen en de tools, methoden en maatstaven daarin duidelijk maken.
    Het uitgangspunt van de conferentie is dat het maken van geld uit ideen de sleutel is tot de creatieve economie en de toekomst van business in de westerse wereld. Wij verschuiven van de linker hersenhelft prijs-, kwaliteit-, digitaal-, analytisch georienteerde kenniseconomie naar de rechter hersenhelft materie, die niet zozeer heeft te doen met systemen en voorspelbaarheid, maar meer met creativiteit, voorstellingsvermogen en innovatie. Dit past helemaal bij Mattmo's visie, initiatieven en werkwijze, waarin creativiteit, voorstellingsvermogen, innovatie en intuitie de belangrijkste ingredienten zijn om concurrentievoorsprong in de business van haar clienten te creeren. 

    Stanley Hainsworth (Starbucks, Nike, Lego)

    Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2025
    free counter