BISQ
A brand new seafood brand
Achter BISQ staan drie kitesurfende mannen met hotelschool als achtergrond. De Noordzee is voor alle Nederlanders bekend terrein, maar er valt nog van alles te ontdekken.
Ze noemen BISQ zelf daarom ook een North Sea Food Adventure, een ontdekkingstocht naar nieuwe smaken, mooie natuur en prachtige producten. Eigenwijs als ze zijn, gaan ze op zoek naar toffe recepten waarin bijvangst, vergeten vissoorten en ander lekkers uit de Noordzee een grote rol spelen. Geïnspireerd door landen met een rijke, lokale seafood cultuur, zoals Spanje, Portugal en Japan.


Bisq is een no-nonsense merk met lef om dingen anders aan te pakken; want wat van dichtbij komt is lekker én beter voor onze planeet.
Een ontdekkingstocht naar nieuwe smaken, mooie natuur en prachtige producten. Zo maken ze optimaal gebruik van wat de zee ons biedt. No food wasted!
Mattmo creëerde voor deze inspirerende foodstartup de visuele identiteit; een uniek design dat opvalt in het schap.

